۱۱ پاسخ

من با آب جوش فقط شیشو می‌شورم وگرنه اب جوشیده سرد بهش میدم

آب جوش چرا توشیشه میریزی؟بااب جوش که شیر درست نمیکنن

من دوتا فلاسک دارم
یکی اب جوشیده ی سرد
یکی اب جوشیده ی داغ
اول اب جوشیده ی سرد رو میریزم تو شیشه بعد اب داغ رو کم کم اضافه میکنم تا ولرم بشه

من شیشه شیر پیرکس گرفتم

چرا دیگ وقتی جوشید یکم باید دماش بیفته بعد بذاریمش تو فلاکس تا گرم بمونه ولی نه جوش. بعد شیشه ها جنسشون درحد بطری اب داغون نیست اگ دقت کرده باشید ی علامتی دارن زیرشون

اول اب جوش داخل ی ظرف دیگه بزار یخ کنه..
بعد بریز داخل شیشه

اب جوشیده بذار ولرم بشه بریز تو فلاکس وگرنه مستقیم ابجوش تو شیشه که نه خراب میشه

اب جوشیده در حال جوش که نباید به هیچ عنوان بریزی ابو ولرم میکنی به دمای 45 که رسید بعد میریزی

اب جوشیده باید بریزی نه اب جوش ولرم باید باشه خب مگه بچه نمیخاد بخوره

خب نباید بریزیم دیگ اول توی چی سرد کن یکم بعد بریز تو شیشه

سوال منم هست

سوال های مرتبط