۳ پاسخ

خب همون فرنی خیلی خوبه گاهی مغز بریز توش گاهی تخم مرغ گاهی شیره،دختر من همونم نمیخوره فقط نون پنیر

تخم مرغ عسلی ام خوبه

پسر من خامه ام دوست داره با نون امتحان کن یکم

سوال های مرتبط