۴ پاسخ

باید سیم کارت و کارت بانکی به نام خودت داشته باشی منم پسرم اردیبهشت به دنیا اومد این ماه ریختن براش موجودی گرفته بودم خرید کردم نیازی به ثبت نام نیست همینکه بهداشت ببریش و شناسنامه داشته باشه میریزن برات

میگن لازم به ثبت نام نیست
حالا بازم دقیق نمیدونم
ببیینم این ماه میدم یا ن

یکی از کارت هایی ک به نام خدته رو ببر مغازه عین کالابرگ مبکشن میتونی خرید کنی من دیروز گرفتم

نه همینکه شناسنامه بچه اماده باشه خود به خود وصل میشه فقط کارتی که بع نام مادره ببرین جایی که کالا برگ میدن خریدکنین من کرفتم

سوال های مرتبط

مامان سه دخمل❤️🩷❤️ مامان سه دخمل❤️🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان هیرمان مامان هیرمان ۳ ماهگی