بستگی داره دکترت بخواد یا نه
منم ازمایشی ندادم دیگه تا الان که برای قندم بود
ن نداره منم فقط سنو دادم.. چندروز دیگه فقط ازمایش قند هسته
اره داره
آزمایش nt دبل مارکر بود
آزمایش انومالی کواد مارکر هست
اون اسمش غربالگری دوم هست آلفا فتوپروتئین من دکترم گفت ی هفته قبل انومالی بدم
نە ندارە
بعد آنومالی آزمایش قند بارداریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.