خانما مگه انومالی هم ازمایش داره مثل ان تی؟

۶ پاسخ

بستگی داره دکترت بخواد یا نه
منم ازمایشی ندادم دیگه تا الان که برای قندم بود

ن نداره منم فقط سنو دادم.. چندروز دیگه فقط ازمایش قند هسته

اره داره
آزمایش nt دبل مارکر بود
آزمایش انومالی کواد مارکر هست

اون اسمش غربالگری دوم هست آلفا فتوپروتئین من دکترم گفت ی هفته قبل انومالی بدم

نە ندارە

بعد آنومالی آزمایش قند بارداریه

سوال های مرتبط

مامان دونه برف🩷❄️👼 مامان دونه برف🩷❄️👼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه قشنگم مامان جوجه قشنگم هفته نوزدهم بارداری
مامان یکتا مامان یکتا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مارشمالو🎀 مامان مارشمالو🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هانا و آوینا❣️ مامان هانا و آوینا❣️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته نوزدهم بارداری
مامان گیسو خانوم مامان گیسو خانوم روزهای ابتدایی تولد