خانما بعد انومالی آزمایش نداریم درسته ؟
مثل ان تی؟

۴ پاسخ

اگر ان تی کامل خوب باشه نمینویسه

چرا کواد مارکر مینویسن خیلی از دکترا.۴تا ریسک بررسی میکنه
اما خب همه نیاز نمیبینن

من که نداشتم

چرا داره بعضی دکترا مینویسن بعضیا نه من چون نسبت فامیلی داریم ازمایش تریزومی نوشت

سوال های مرتبط

مامان نخود🥹 مامان نخود🥹 هفته هجدهم بارداری
مامان یکتا مامان یکتا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قندوک مامان قندوک هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هانا و آوینا❣️ مامان هانا و آوینا❣️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دونه برف🩷❄️👼 مامان دونه برف🩷❄️👼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته نوزدهم بارداری