۶ پاسخ

من دیروز رفتم انتی همه چی خوب بود گفت آزمایش رو نرو اما چون ۳۹ سالمه سلفری برام نوشت انومالی هم ندارم

برای من ازمایش الفانوشت

نه نداره

من فقط سونو نوشت

اگه آزمایش ان تی نرماله دیگه نیازی نیس آزمایش آنومالی و بدی مگه اینکه دکترت بخواد

نه عزیز

سوال های مرتبط

مامان گیسو خانوم مامان گیسو خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود🥹 مامان نخود🥹 هفته هجدهم بارداری
مامان یکتا مامان یکتا هفته سی‌وچهارم بارداری