۱۰ پاسخ

آزمایش غربالگری بود و سه و خورده ای هم هزینش شد

من آزمایشو ۱۳ دادم جوابشم خوب بود سونو ۹فروردین دارم

برای من فقط سنو نوشت ازمایش ننوشت

عدد ان تی هم ۱.۴۵ بوده

راستش دیشب رفتم پیش دکترم یه کد رهگیری سونو بهم داد یه کد رهگیری آزمایش

ازمایش هفته ۱۵-۱۷ ست مثانه باید خالی باشد

عزیزم مثانه باید خالی باشه و بعدش هم هیچ آزمایشی ندارن فقط خواست باشه صبحانه شیرین بخوری که نی نی بیدار باشه با خودتم خوراکی شیرین و آبمیوه ببر☺️

آزمایشش زودتر از سونو انجام میشه هفته ۱۵ ۱۶ اینا

نه باید خالی باشه اونجا بهت میگن ک مثانه تو خالی کن

نه مثانه پر نمیخواد داره آزمایش

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان زینب 🩷 مامان زینب 🩷 هفته سی‌ام بارداری