منکه این ماه ۲بسته کیت گرفتم ولی از روز ۱۰سیکل امتا روز ۲۱سیکل ۱شب درمیون رابطه داشتم.تمام دوره هم ک زدم ۲خط بود ولی کمرنگ و پررنگ میشد نمیدونم مشکل از کیت بود یا من😅
فردا هم مودمموعدمه بعید میدونم گرفته باشه
چون همون جالتهای ماهای قبل که پریود میشدم رو دارم
تازه این ماه عکس رنگی هم گرفتم ک گفت لوله هات بازه
نمیدونم دردش چیع نمیگیره
ایشالا بارداری شی این ماه🙏
الهی که دامنت سبز بشه برای منم دعاکن این ماه نتیجه بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.