۳ پاسخ

منکه این ماه ۲بسته کیت گرفتم ولی از روز ۱۰سیکل ام‌تا روز ۲۱سیکل ۱شب درمیون رابطه داشتم.تمام دوره هم ک زدم ۲خط بود ولی کمرنگ و پررنگ میشد نمیدونم مشکل از کیت بود یا من😅
فردا هم مودم‌موعدمه بعید میدونم گرفته باشه
چون همون جالتهای ماهای قبل که پریود میشدم رو دارم
تازه این ماه عکس رنگی هم گرفتم ک گفت لوله هات بازه
نمیدونم دردش چیع نمیگیره

ایشالا بارداری شی این ماه🙏

الهی که دامنت سبز بشه برای منم دعاکن این ماه نتیجه بگیرم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 👶 🍼 مامان هدیه خدا 👶 🍼 هفته بیست‌ونهم بارداری