۱۸ پاسخ

هیچکدوم دوس ندارم

بنظرم برو همه رو عوض کن به جز تک پوش
یه دست النگو های شیک دستت کن😍

ببخسبد اما هیچکدوم

یه ذره زیاد نه اونم بخاطر طلا سفیدش تک پوش یه ذره تو دل میره
بقیه سلیقه من نیستن

دومی ریز فقط طلایی

تک پوش

سمت راست سومی

از سمت چپ اولی ۶ تا داشتم خیلی قشنگ میشود

تک پوش نسبت به بقیه قشنگ تره

تک پوش

از سمت چپ دومی و سومی

چرا با هم فرق میکنن؟

من تک پوش رو میپسندم

چرا همه رو ی شکل نگرفتی؟
تک پوش

از سمت چپ دومی و سومی

ولا با این گرونی طلا همش خوبه

از سمت چپ دومی

تک پوش

تک پوش

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۱۵ ماهگی