سلام مامانا کسی اپتامیل پپتی ندارع !؟

۷ پاسخ

علایم دختر تو چی بود؟؟بردی دکتر

ب خدا اعصاب گرفتم از دستش

الان دخترت چی میخوره؟؟

وزن دخترت چقده؟؟

خوب چرا از دارو خانه نمیگیری؟؟؟

سلام شما چرا پپتی میدین؟؟توروخدا جواب بدین پسرمن اپتامیل پرونوترا می‌خورد ولی بیرون رویش زیاد بود خلطی دکتر گفت حساسیت پروتئین گاوی داره از این نوشت الان سه روزه میخوره ولی بهتر نشده کی بهش میسازه؟؟؟؟

من ۴ تا دارم
پپتی ۱
میخوای؟

سوال های مرتبط

مامان نمکدون 🐣 مامان نمکدون 🐣 ۱۴ ماهگی