من پپتی میدم. خیلی به بچم ساخت و وزندهیشم عالیه. باید ببینی کدومش به بچت میسازه
هردوتاشون بدمزه ان
من اپتامیل پپتی دادم اسهال شد پپتی جونیور میدم خوبه
باید ببینی کدوم برا بچه خوبه
اگه میببنی نمیخوره اندازه عدس نبات بندازی
برا من خداروشکر میخوره
اپتامیل پپتی وپپتی جونیور برای بچههایی هست که حساسیت به پروتئین گاوی دارن
من پپتی میدم خوبه.نمیدونم چرامیگن تلخه،درصورتیکه اصلا تلخ نیست
من اپتامیل میدم خوبه راضیم
باید ببینی کدوم به بچه میسازه
هر دو بدمزه و وزن دهی نداره
نان الترا خیلی عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.