۶ پاسخ

علائم حساسیت پسرتون چی بود؟
آزمایش مدفوع دادید؟

پپتی بهتره انگار

اگه خیلی حساس باید پپتی جونیور بگیری
البته دختر من با اونم اسهال شد

منم همین مشکل رو دارم.غذا رو باهاش رقیق میکنم لب میزنه به غذا

هیچکدوم

فک کنم خیلی باهم فرق نداشته باشن ودوتاشونم تلخه

سوال های مرتبط

مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی