شير پپتي جونيور تلخ تر يا پپتي؟😑

۳ پاسخ

ببرش دکتر گوارش کودکان ،،، مه امبو پیش دکتر دربان،، شیر بچم عوض ایکه اچ آ ایدا،،،، بچه ی مه هم الرژی ایشه ،، اچ آ خیلی بهتر از پپتی یا پپتی جونیورن

من پپتی میدم میخوره

فک کنم جونیور تلخ تر چون قوی تره

سوال های مرتبط