خانما جنین همش یه طرف شکم باش مشکلی نیست

۸ پاسخ

وای یه لحظه حس حاملگی واحساس کردم که چجوری پسرم داخل شکمم تکون میخورد😀

مال منم سمت چپمه تقریباهمیشه

نه چه مشکلی

منم همینم

فک نمیکنم مشکلی باشه ولی خب همش اونجا نمیمونه جابجا میشه نگران‌نباش برامنم بیشتر سمت راستمه

نه فک نکنم چون برا همه همینه برا من که سمت چپمو سوراخ کرده😁

نه مشکلی نیست

مال من بیشتر سمت چپ خیلی کم میره سمت راست اونم وقتی تکون میخوره باز دوباره میاد سمت چپ

سوال های مرتبط

مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری