من گرفتم با ۲۰ نفر مهمون و اصلا هم پشیمون نیستم چون میدونستم بعدا ب دلم میموند ک چرا اولین تولدشو نگرفتم و دیگه هم تکرارنمیشه اولین سالش
منم همینو میگم آخه الان چیزی نمیفهمن ک نمیدونن تولد چیه
من نگرفتم فقط بردم اتلیه از صبحم رفتیم کلی خوش گذروندیم اسباب بازیو لباس و کیک خریدم براش
شاید فقط مامان باباهامونو بگم
دختر من ۱۱ تیر محرمه بعد از ماه صفر یه جشن میگیرم دو خانواده هارو دعوت میکنم
میگیرم ولی کسی دعوت نمیکنم بچه س این چیزا نمی فهمه به جاش براش طلا گرفتیم فقط یک کیک و چند بادکنک واسه عکس گرفتن اوکی
نه نمیگیرم هزینه الکیه تو این گرونی
و اینکه تولدش تو محرم میشه.
نه. فقط اتلیه
نه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.