۴ پاسخ

نه اتفاقا کره یاروغن زیتون باید بریزی چون یبوست میگیره

کره پاستوریزه مجازه

نه عزیزم

نه فقط ببین دل درد نشه گاهی بچه ها دل درد میشن

سوال های مرتبط

مامان آروشاخانوم😊 مامان آروشاخانوم😊 ۱۴ ماهگی