۷ پاسخ

عزیزم با انگشت خودتون تست کنین ببینین سریع برمیگرده یا نه ، اگه برگشت سریع که حله
اگه سریع برنگشت از علائم مسمومیت بارداری هست و باید پیگیری کنین از دکتر

ن عزیزم طبیعی نیست
منم همینجور شدم رفتم بیمارستان ازمایش گرفتن دفع پروتئین بالا داشتم
دیگه فشار اینا ک نداشتم مرخصم کردن زایمانم فرداست
توهم برو‌چک کن دفع پروتئین ک‌داشتی باشی اگه فشارت بره بالا بشدت خطرناکه
مراقب فشارت باش سر درد سوزش سر دل شدید یا سرگیجه و تاری دید داشتی سریع خودتو برسون بیمارستان

آب تا میتونی بخور

علایم زایمانه ورم کردن منم تو اولی اینجوری شدم ده روز بعد زایمان کردم پیاده رویی داشته باش حتی اگه کم غذا شور یا چیپس و پفک لواشک نخور دوغ اصلا

مال منم اینجوره خیلی بدتر ازاین

اره اسپاسم هست

مال منم میشه البته نه به شدت شما. مال کمبود منیزیمه انگار. موز زیاد بخور

سوال های مرتبط