من ۴روزه زایمان کردم ولی پی پیم نمیاد خطرناکه؟

۱۲ پاسخ

اره خوب نیس چطومرخصت کردن تا شکم کارنکنه مرخص نمکنن

روغن زیتون بریز تو سوپ و سالاد بخور، رو برنجت کره بزار، شربت لاکسی ژل بخور، نبات نخور یه روز تا کار کنه، کار کنه سبک میشی

منم همینجور بودم
اولین روز تو بیمارستان شیاف بیزاکودیل گذاشتم ده دقیقه بعدش دستشوییم گرفت
روزای بعدش هم شربت لاکسی ژل شیش تا سر ازش رو می‌ریختم‌تو یه لیوان می‌خوردم روشم دوتا لیوان آب می‌خوردم تا شبش شکمم کار میکرد
کمپوت گلابی هم می‌خوردم

عزیزم از زایمانت بگو

چجوری مرخصت کردن؟؟

منم بیمارستان مدفوع نکردم اومدم خونه 5یا6روز طول کشید اونم خیلی اذیت شدم طبیعی بودم هنوزم بخیم دردمیکنه

سزارینی ؟

اره خیلی بده شربت لاکسی ژل بخور

شیاف بیزاکوتیل بزار سریع شکمت کار مبکنه...
شربت منیزیوم بخور

کمپوت گلابی بخور
شربت لاکسی ژل

تو بیمارستان هم نکردی پس چجوری مرخص کردن

تو بیمارستانم مدفوع نکردی؟؟؟

سوال های مرتبط