خانوما من فقط پای چپم ورم کرده یکم،چیکار کنم؟طبیعیه؟

۴ پاسخ

من تو ماشین که میشینم پای چپم بیشتر ورم میکنه نمیدونم چرا

نه میگن اگه یه پا ورم کنه انگار خطر داره
حتما با دکترت مشورت کن

نه عزیزم اگ فقط یطرفه برو دکتر

نه عزیزم حتما برو بیمارستان یا پیش دکترت

سوال های مرتبط