دعاکنیدبرام استرسم بخوابه۳روزیه استرس دارم
اره من ۲تا زدم دوتاشم درست بود
برا منو دیر نشون داد اول کمرنگ بود گفتم نیست گذاشتم تو حموم همینجوری صبح دیدم پررنگه رفتم آزمایشگاه و....
آرە خوبە
من شب زدم تا صبح گذاشتمش دیدم 2 تا خط هستن ازمایش دادم باردارم گلم
اره رژوان خیلی خوبه ولی بتا کم نشون نمیده باید بتات زیاد باشه تا نشون بده ولی اصلا مثبت کاذب نداره
اره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.