به بچهاتون چه کرم یاپمادی میزنین نسوزع

۱۷ پاسخ

آردن روغن کبد ماهی
کالاندولا

هیچی نمی‌زنم خداروشکر تا حالا نسوخته ولی پسر بزرگم همش می‌سوخت آردن کبدماهی میزدم

کالاندولا

من کالاندولا و تریامسینولون ان ان میزنم عالیه

من اورین میزنم برابری میکنه با سودو کرم

کرم بیونیج

وقتی قرمز نیس آردن
ولی اگ یکم قرمز شه سریع سودوکرم میزنم

اینو میزنم بشدددت خوبه

تصویر

کالاندولا
دکتر اطفال گف

سودو کرم گرونه خارجیه ولی عالیه

من زینک فیروز میزنم خیلی خوبه
از دکتر پرسیدم گفت کالاندولا نزن ، ایروکس هم خوبه

من کالاندولا

بعدازهر تعویض پوشک اردن میزنم

کالاندولا

من تاحالاهیچی نزدن خداروشکرتاالان نسوخته...

کالاندولا فقط عالیه

وازلین میزنم
گاهی هم روغن بچه

سوال های مرتبط

مامان آنیدا مامان آنیدا ۱۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی