۱۵ پاسخ

من یکی مخصوص صورت خریدم
یکی برای سوختگی عالیه
یکی ام روغن بدن
ولوسیون

هیچی فقد روغن بچه یه بدنش

کرم دستو صورت فیروز
روغن بدن فیروز بعدازحمام
لوسین فیروز برای ماساژ

فیروز

ماتیلدا

من آتوپیکس میزنم. از برندِ ایروکس. خیلی خوبه و راضی م

من لوسیون بدن بیبی لند گرفتم ولی خیلی بو داره،کدوم لوسیون بی بوئه یا کم بو؟؟؟

لوسیون سیوند

من فیروز براش گرفتم عالیه

من فیتوکید استفاده میکنم عزیزم خیلی عالیه

هیچی فقط وقتایی ک جوش میزنه پماد میزنم خوب میشع

من هرشب با روغن مخصوص بدن بچه ماساژش میدم

از این به صورتش میزنم

تصویر

من کرم آلوئورا فیروز میزنم

هیچییی

سوال های مرتبط