خانوما شما برا اگزما صورت نوزاد چ کرمی می‌زنین ؟

۴ پاسخ

از شیر خودت بدوش بمال رو اگژما

هیدرکتیزون خوبش کرد یه بار گذاشتم

بیبی فرست یه کرم اوره اوسرین داره واسه اگزما خیلی خوبه

ببری دکتر بهتره بهتر تشخیص میده که چه نوعی هست
دختر من به بوس و دست زدن به صورتش حساس بود با کرم ثمین رفع شد

سوال های مرتبط