سلام عزیزم
برحسب اتفاااق تاپیک شمارو دیدم
متوجه شدم دختر گلتون رفلاکسیه
پسرمن از ۴ماهگی درگیر رفلاکس آلرژیک هست اونموقع اعتصاب شیر داشت الانم اعتصاب غذای شدید داره. خوابیدن ب سمت چپ، دادن غذای سبک در وعده های بیشتر، دارو در صورت تجویز دکتر(داروهای خارجی مثل نکسیوم و شربت موتلیوم بخصوص برای اعتصاب خیلی جوابه) البته چون خیلی کوچیکه حتما دکتر باید اوکی بده و دُز تعیین کنه
و یه نکته خیلییییی مهم این که اصلا سرلاک (خارجی یاایرانی) بهش نده
من پودر فسفویت اورجینال بهش میدادم ولی کمکی ب وزنگیریش نکرد و فقط التهابش رو بیشتر کرد
من قاطی میکردم مثلا سه پیمانه بود دوتا یک یه دونهدو سه چهار روز بعد دوتا دویه یک اینجوری
چرا باید قاطی شه
دو سبکتره من یکدفه
من اول هفت ماهگی یک دفعه عوض کردم
یدفعه
من شبی ک ۶تموم شد فرداش ۲دادم
من از دیروز یدفعه عوض کردم فردا پایان شش ماهگی دخترمه
من مثلا میخاستم ۹۰ سی سی یدم ۲تا ۱ ریختم ۱ دونه ۲. تا چندروز اینحوری بعد یواش یواش ۲ دادم .دکتر گف
یکدفعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.