دوستان طرز تهیه آش دندونی و میگید بهم؟!!!!!

۱ پاسخ

سلام
من پختم عالی شد
دوکیلو گندم خیس کن یه روز.بپز دوساعت. بعدش باخورد کن یا گوشکوب برقی بزن مثل حلیم وا بشه.گوشتت رو جدا بپز.ریش کن بریز تو حلیم.قلم رو هم بپز جدا .ابشو بریز تو حلیم.
حبوباتت رو جدا بپز .نخود لوبیا عدس .کامل له بشه .بعد اضافه کن .از هرکدوم نصف کاسه .
این همه مواد۳۰ ۴۰ کاسه میشه.

سوال های مرتبط

مامان آرسام💜 مامان آرسام💜 ۱ سالگی