۴ پاسخ

چقد طولانی رشدش هم کم بوده قرص نمیخوری؟ من ۱۲ سیکل ماه پیش ۱۹ بود فولی که امپولم زدم باردار نشدم

امپول ازاد سازی بزن

امپول بزن ازاد بشه ٢٤و٣٦ساعت بعدش نزديكي كن
من اين ماه ايكار كردم شد

بدنت خودش آزاد نمیکنه؟

سوال های مرتبط