دلیل افت اکسیژن نوزاد چی میتونه باشه😭

۴ پاسخ

من ب مسئول آزمایشگاه گفتم گفت خودشونم نمیدونم فقط زیاد شده

به دکتر بگو

نارسی ریه هاش فک کنم

کی بهت گفته همچین چیزی رو؟

سوال های مرتبط

مامان گوجه گیلاسی مامان گوجه گیلاسی ۱۴ ماهگی
مامان فرامرز مامان فرامرز ۱۴ ماهگی