۵ پاسخ

من دو روز داشتم و لخته‌های قهوه‌ای رنگ بود

من نمیدونم باردارم یانه خدایا یعنی دارم پریودمیشم😫😭

نزن عزیزم نمیشه بزنی باید حداقل بیبی چک بزنی مثبت بشه

من داشتم، شیاف داد دکتر خداروشکر خوبه همه چی

سلام من لکه بینی داشتم شیاف پروژسترون هر شب استفاده می‌کردم ولی تاثیری نداشت دکترم گفت ۱۲ ساعت بزار
که خداروشکر الان لکه بینی قطع شده

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته یازدهم بارداری