من دو روز داشتم و لختههای قهوهای رنگ بود
من نمیدونم باردارم یانه خدایا یعنی دارم پریودمیشم😫😭
نزن عزیزم نمیشه بزنی باید حداقل بیبی چک بزنی مثبت بشه
من داشتم، شیاف داد دکتر خداروشکر خوبه همه چی
سلام من لکه بینی داشتم شیاف پروژسترون هر شب استفاده میکردم ولی تاثیری نداشت دکترم گفت ۱۲ ساعت بزار
که خداروشکر الان لکه بینی قطع شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.