کسی می‌دونه مشکل آزمایش چیه

تصویر
۲ پاسخ

ایشالا شما نتیجه بگیری منم بگیرم بچه دار نشدی

ازمایشگاه بیرون دادی مال ناباروری نیس این فاکتورا نصف بیشترش علکیه
تحرکش اینجا یکم ضعیفه احتمالا اگه ناباروری بدی مورفو هم یکم ضعیف باشه

سوال های مرتبط

نازنین نازنین قصد بارداری
السا السا قصد بارداری
السا السا قصد بارداری
Masoomeh Masoomeh قصد بارداری
مامان مهراد مامان مهراد قصد بارداری
مامان مهراد مامان مهراد قصد بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته هجدهم بارداری
مامان میران اقا مامان میران اقا ۴ ماهگی