جدیدا دکترها همه حرفی میزنن. تخمک و اسپرم هم خودش ژنتیک داره.توروبیکا توی این کانال حتما بهم پیام بدید راهنماییتون میکنم که چیکار کنیدکه مشکلتون برطرف بشه.هر کدوم از شما مشکل ناباروری مثل ضعیف بودن اسپرم یا تخمک داره مطالب رو دقیق ببینه.
darmankade2025
سلام خوبین.گفته مشکل ژنتیک دارید.درسته؟
مشکل ژنتیکیه دیگه ممکنه هم تو مرد هم تو زن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.