کسی میدونه مشکل ژن تو زنان چیه

۳ پاسخ

جدیدا دکترها همه حرفی میزنن. تخمک و اسپرم هم خودش ژنتیک داره.توروبیکا توی این کانال حتما بهم پیام بدید راهنماییتون میکنم که چیکار کنیدکه مشکلتون برطرف بشه.هر کدوم از شما مشکل ناباروری مثل ضعیف بودن اسپرم یا تخمک داره مطالب رو دقیق ببینه.
darmankade2025

سلام خوبین.گفته مشکل ژنتیک دارید.درسته؟

مشکل ژنتیکیه دیگه ممکنه هم تو مرد هم تو زن

سوال های مرتبط

فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته پانزدهم بارداری