نه عزیزم، اثرش کلا تا یکی دوهفته است.
اونم واسه کسایی که سابقه زایمان زودرس دارن
من اولی رو سرکلاژ بودم دومی هم جفتم پایین بود ینی بارداری پر خطر ...برای اینجور مواقع ها هست ن برای همه
مادران دیابتی .فشار خون بالا.اونایی که از قبل بارداری زودرس دارنو...
فقط مامانایی که در معرض زایمان زودرس هستند آمپول ریه براشون تجویز میشه
من۳۷هفته زدم
همه نباید بزنن اگه دکتر تشخیص بده زایمان زود راس دارید میزنه
ن اونایی که سابقه زایمان زودرس دارند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.