سلام کسی اینجا هستش ۲۶هفته زایمان کنه بچه بمونه

۶ پاسخ

نگران نباش گلم ایشالا میرسونیم

عزیزم فقط استراحت مطلق باش اصلا از جات بلند نشو منم از هفته ی ۲۲سرکلاژ اورژانسی شدم و کاملا مطلقم هم سرویکسم پایین بود هم رحمم ۱۱م فانلینگ شده خداروشکر تا الان رسوندم

۲۶ هفته به بعدامپول ریه میدن دکترم گفت چاره نیست امروز بزن نهایت دیابت بارداری میاره

خدانکنه انشالله همه شما به موقع زایمان کنید

از ۲۸ هفته به بعد میمونه

چرا این فکرو میکنی عزیزم
مگه مشکلی داری؟

سوال های مرتبط

مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی
مامان ثمین وپسری مامان ثمین وپسری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان youhna مامان youhna هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آریو.آرادکوچولو مامان آریو.آرادکوچولو ۲ ماهگی
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان 🤍🤍🤍🤍🤍🤍 مامان 🤍🤍🤍🤍🤍🤍 روزهای ابتدایی تولد