۲ پاسخ

اره عزیزم
هرسری کلی س دارم

من از ماه اول تا الان هر ماه بردم
دکترش میگقت تا ۶ ماهگی هر ماه بعدش ۳ ماه یا ۶ ماهی یه بار
ولی منشی خود دکتر میگفت لازم نیست هرماه بیاری دکتر بخاطر ویزیت خودش میگه اگه مشکل داشت بیارش

سوال های مرتبط

مامان آرنیک مامان آرنیک ۱۶ ماهگی