خانما شما برای ۶ ماهگی بچتون بردین آتلیه؟؟؟

۴ پاسخ

مامان قشنگم 🤍🌱
می‌دونم وقتی نی‌نی غذاشو نمی‌خوره یا وزن نمی‌گیره چقدر آدمو نگران می‌کنه…

خیلیا فکر می‌کنن بچه‌شون بدغذاست،
ولی واقعیت اینه که فقط برنامه غذاییش مناسب سنش نیست 💛

من اینجام کمکت کنم بدون استرس و سردرگمی،
بدونی دقیقاً چی بدی که هم دوست داشته باشه هم رشدش عالی باشه 👶🏻✨

توی کانالم کلی ایده غذای خوشمزه و مقوی گذاشتم 😍

🎁 یه هدیه کوچیک هم دارم برات:
برنامه غذایی اختصاصی رایگان برای نی‌نی‌ت

فقط کافیه پیام بدی 👇🏻
👉 @Atena_0422

یا بیای کانال:
👉 @ninifoodartam

✨ بنویس «برنامه رایگان»

نو

عزیزم نیاز به آتلیه نیست من برات ادیت انجام میدم با بهترین‌کیفیت و کمترین هزینه😍😍😍
فق کافیه تو روبیکا بهم پیام بدی
@fatemwi

خیلی دلم میخواست اینکارو کنم
مخصوصا که یک فروردین بود و اولین نوروز نیارا

اما جن-گ بود و منم آواره شهر دیگه🥲

سوال های مرتبط

مامان ماهلین وماهورا مامان ماهلین وماهورا ۱۵ ماهگی
مامان آرنیک مامان آرنیک ۱۶ ماهگی