۴ پاسخ

ن هندوانه خیلی سنگینه با شیر دل درد میشه...ایشالا یکسال ب بعد بده...

من هنوز خودم هندوانه نخوردم از ترس دلدردش😂🫠

به نظر من ندیم بهتره هندونه سنگینه

من اب هندونه بهش دادم چند تا قاشق

سوال های مرتبط

مامان نی نی و تو دلی مامان نی نی و تو دلی ۱۷ ماهگی