درسته
ای جانم هرچی که هست ان شاالله به سلامتی دنیا بیاد😍😍😍😍😍😍😍😍😍
واااای فاطمه یادته بهت گفتم صد درصد پسره😂😂😂😂
واااایی زنگ بزن امبولاااانس😂😆😍
من که گفتمممم از اول تووو پسر داری 😃😃❤️
انتی من دختر بود انومالی شد پسر تا جایی ک شنیدم پسر خطاش کمتره
خدارو شکر عزیزم
۹۸درصد درسته
پسر احتمال خطاش خیلی کمه
منم احتمال ۹۰درصد گفت پسره و پسر شد
به منم گفت احتمال زیاد پسره کاش درست باشه🥲
برا من درست گفت
ب من تو ان تی گفتن پسره ولی سلفری دادم جوابش اومد دختر بود هنوز انومالی نرفتم ۲هفته دیگه میرم انومالی
پسر خطا نداره حتما پسره
ان تی اکثرا برای پسر خطاش کمه به من گفت پسره و پسر شد احتمال ۸۰درصد درست در میاد
خطا داره ولی بهم گفت دختره تو آنومالی هم دختر بود
انتی ب من گفت پسر درست گفت
درسته
تیمتون شد مثل ما😂
پسر خطاش خیلی کمه
برا من گفت پسره آنومالی هم گفت پسره
مال من انتی احتمال پسر داد و پسر شد
عزیزم چ علائم و ویاری داری؟
برا من گفت پسر ،و پسر هم بود
پسر اصولا درسته
براپسرکمترخطامیشه..برامنم دعاکن پسرباشه وسالم (۲تاگل دختردارم دوست دارم پسروتجربه کنم☺️)
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.