لیدی میل الان تاثیری رو بچه نداره
اینو هفته های اخر میدن اونم برای کسایی که جنین خیلی ضعیفه
عالیه عزیزدلم ، من هفته ام از شما یک هفته بالاتر بود سونو شدم ، 532 گرم بود
وووی خدا نی نی تو هنوز خیلی کوچیکه
هنوز وزن گیریش نیست
خواستی لیدی میل هم بخوری از سی هفته بخور
الان ک اصا لیدی میل فایده نداره چون ماه وزنگیری نی😐
تا هفته ۲۶ وزن مهم نیست ولی خب از شما ماشالله خوبه چرا نگرانی ؟ چون هفته ۲۶ تازه از۷۰۰ تا۹۰۰ باید باشه
تو گهواره نمیدونم کدوم قسمت رده وزن نرمال تو هرهفته
نمیدونم
تواین هفته مگه سونو وزن مینویسن
برای من ننوشته هنوز
نه خوبه من بچم تو 20 هفته 350 گرم بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.