۳ پاسخ

البته من تا موقع زایمان بچم 3کیلو هم باشه راضیم

بزار 30هفتت بشه سونو رشد برو. بعد به فکر وزن گیری بچه باش منم هنوز سونو رشد نرفتم میخوام بعد از اون اگر وزنش پایین بود دیگه لیدی میلو ای چیزا بخورم

بایذ با دستور پزشک بگیری و الان زوده بذار حالا سونو رشد بری

سوال های مرتبط

مامان رادمان و نی نی مامان رادمان و نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی