البته من تا موقع زایمان بچم 3کیلو هم باشه راضیم
بزار 30هفتت بشه سونو رشد برو. بعد به فکر وزن گیری بچه باش منم هنوز سونو رشد نرفتم میخوام بعد از اون اگر وزنش پایین بود دیگه لیدی میلو ای چیزا بخورم
بایذ با دستور پزشک بگیری و الان زوده بذار حالا سونو رشد بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.