۶ پاسخ

من یک هفتس ۳ میبندم

هر موقع دیدی رد میندازه باید سایزش و عوض کنی من تا الان ۳ میبستم ولی دیگه کوچیک شده بچم ۶ کیلوعه فک کنم

من ۲هفته میشه ۳میزارم

۴تا۹کیلو

رو بسته بندیش نوشته

منکه دیدم دخترم پاهاش داره اذیت میشه برا همین سایز مای بیبی رو عوض کردم

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی