۵ پاسخ

من لواشک میخورم خیلی جوابه

شیاف گلیسیرین هم خوبه واقعا

یه پودرهم ساشه ای هست دکترم داد خوبه واقعا

البته یه بارلواشک خوردم حواسم نبودخیارخوردم یه ربع بعدش شکمم خیلی روون شد

ناشتا روغن زیتون بخور یه قاشق

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوقک مامان مامان فندوقک ۱۵ ماهگی