خانما مارک مای بیبی خوب برای پوشک سایز سفر

۵ پاسخ

صفر نگیرین یک ب بعد منم مای بیبی گرفتم

اره بگیر دو تا کافیه

بستگی به وزن بچه داره
به نظر من و شما نیس که
اگه حول و حوش ۳باشه نیاز میشه
پوشک بزرگ باشه باعث میشه ادرار بچه هعی نشت بده به لباس

بنظرم مای بیبی و مولفیکس خوبن

صفر نگیر کلا
اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان گل آفتابگردون مامان گل آفتابگردون ۱۲ ماهگی