من ۴۴ تایی مارک مای بیبی خریدم ۲۸۰
واقعا
الان ک جای ما ۱۱۰۰🙄🙄🙄🙄
من ک ۲۸ تایی هانیز میگیرم ۶۸۰
اره خیلی خوبه
خوبه الان۴۴تایی۷۵۰
خوب میده بخر حتما
من ۴۴ تایی مای بیبی خریدم۶۷۵ سایز ۲
فکر کنم رو قیمت میده
تو دیجی کالا و.. یه سرچ بزن
تو دیجی کالا با سلام بزنی قیمت بروز زده
من مولفیکس سایز ۱ ۴۲ تایی گرفتم ۴۴۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.