۴ پاسخ

شرتی...

قرقی نداره که شرتی و چسبی برا وقتیه که بچت نمیخابه پوشکش کنی هی شیطونی میکنه یا فرار میکنه خب شرتی بخر اگه ارومه و راحت میخابه تا پوشک بشه چسبی

وقتی میبینی بلده چسب شو باز کنه شورتی بپوشون

من از سایز ۵ شورتی گرفتم راضی بودم ۴ چسبی زدم حتی ۴ پلاس هم زدم

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙💙 مامان فندوق💙💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی