خانوما کریر لازم بگیرم

۳ پاسخ

اره بنظرم مخصوصا توماشین خیلی ب کارت میاد .نمیشه هی بچه رو بغل بگیری تو اون راحت تر هم وایمیسه ..من حتما می‌خوام بگیرم ..برای مسافرت هم خوبه

اره خیلی خوبه مثلا تو ماشین ماه های اول میبری جاش راحته تو بغل اذیته

اره خیلی خوبه مخصوصا یجا که میری بچه رو زمین نمیزاری

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای💙 مامان نون خامه ای💙 ۲ ماهگی
مامان لیانا و داداشی مامان لیانا و داداشی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ویهان❤️ مامان ویهان❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی