اره بنظرم مخصوصا توماشین خیلی ب کارت میاد .نمیشه هی بچه رو بغل بگیری تو اون راحت تر هم وایمیسه ..من حتما میخوام بگیرم ..برای مسافرت هم خوبه
اره خیلی خوبه مثلا تو ماشین ماه های اول میبری جاش راحته تو بغل اذیته
اره خیلی خوبه مخصوصا یجا که میری بچه رو زمین نمیزاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.