یعنی از ۵۳ درصد بچه ها وزنش بیشتره و از ۴۷ درصد بچه ها وزنش کمتره یه جورایی انگار نرمال هست دیگه
ماشاله وزنش خوبه.
همون که راجب شیشه شیره
سوالامو لطفا جواب میدی
مامان شکوفه سیب یه لحظه بیا دوتا سوال قبلیت
عزیزم یعنی ۵۳ درصد نوزادان تو اون سن،این وزن رو دارن و این نرمال ترین حالته(صدک پنجاه)
ینی از ۵۳ درصد همسناش وزنش بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.