بعد آنومالی باز کی رفتید سونو؟

۷ پاسخ

من از بعد انومالی دکتر ننوشت برام دیگ برا۳۳هفته نوشته که فردا میشه میرم یعنی از پنج ماهی دیگ ندادم تا الان که ۸ماهم

من چهل روز بعدش رفتم پیش دکترم برا چکاپ و سونو هم اجبار نبود اما خودم گفتم میخوام بچمو ببینم دکتر سونو کرد‌
فکر نکنم بعد از آنومالی سونوگرافی ای داشته باشیم ک مث ان تی و آنومالی نیاز باشه بریم مرکز تخصصی سونو

من هفته ۳۱ رفتم چون وزنش کم بود دکتر بازم برام سونو نوشت توی هفته ۳۵

سونو رشد حدود هفته ۳۴ تا ۳۵ برید که بچه بزرگ شده باشه

من بعد آنومالی ۲۸ هفته برم خوبه؟
اون آزمایش تحمل گلوکز رو انجام دادم

سونو رشد بعضی دکترا یه بار مینویسن بین ۳۲ هفته تا ۳۴ هفته بعضیا ۲ بار مینویسن اولیش ۲۸ هفته بعدی ۳۴ هفته

سنو تعیین رشد رفتم ۴روزپیش

سوال های مرتبط

مامان گوگولی🪿🩵🧸 مامان گوگولی🪿🩵🧸 ۱ ماهگی
مامان پسرم و تودلیم🩵 مامان پسرم و تودلیم🩵 هفته سی‌وششم بارداری