بعد از انومالی تو چه هفته هایی سونو رشد رفتید؟

۹ پاسخ

سه هفته یکبار تا آخر بارداری

۳۰ هفته و یک روز
۳۳ هفته و یک روز

۲۸ تا ۳۰ بهتزین موقع اس

من 28

من یبار درد داشتم تو هفته ۲۱ رفتم
بعدی رو ۳۲ میرم

26 هفته سونو رشد رفتم و باز هم باید برم

من ۳۲ رشد

۲۸هفته رفتم

۲۹ هفته

سوال های مرتبط

مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رایان و رادین مامان رایان و رادین روزهای ابتدایی تولد