مامانا بعد انومالی کی سنوگرافی رفتید؟

۸ پاسخ

من ۲۸ هفته رفتم

منم بخاطر سرویکس تند تند چک میشم

۳۲ هفنه گف بری ب من

من امروز رفتم دکتر بهم گفت ۲۴ هفته برم برای سونو آنومالی تکمیلی.چون گفت بچه رشد کرده اجزای بیشتری تشکیل و بزرگ شده گفت برو ببین

من نرفتم بعدش

من ماهی ی بار میرم ۱۸ هفته رفتم بعدش ۲۲ و ۲۶

من ۲۴هفته خودم رفتم نی نی رو دیدم

معمولا 31هفته میرن

سوال های مرتبط

مامان ریحون مامان ریحون هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان زیتون 🫒 مامان زیتون 🫒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۶ ماهگی
مامان آریامهر🩵🩵 مامان آریامهر🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری