۴ هفته بعد از آنومالی قراره برم
من ۲۳ ام . دکترم گفتفردا صبح برو آز بده
من بعد انومالی تازه دیشب رفتم دکتر که برام ازمایش قند و تیروئید نوشت
من آزمایش قندمو هم از طرف بهداشت رفتم و جواب انومالی و قند رو باهم بردم امروز پیش دکترم
من دکترم ماهی یکبار نوبت میده برای ویزیت ۲۲هفته رفتم پیشش گفت دو هفته دیگ برو ازمایش قند بده یعنی ۲۴هفته
سلام.آره آز گلوگز از هفته۲۴ شروع میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.