۳ پاسخ

منم همینطورم. یه کم میشینم یا کار میکنم بهم فشار میاد.

دقیقامنم همینجورم اصلاسرنمازنمیتونم سجده برم

والا نمیشینم همش درازکشیدم کار هم نمیتونم بکنم

سوال های مرتبط